piątek, 17 maja 2013

Kanapka Z Wędzonym Łososiem, Serkiem Kremowym Oraz Ogórkiem




salmon, cucumber and cream cheese sandwich



salmon, cucumber and cream cheese sandwich (2)


Opis: Kanapka z wędzonym łososiem wyłożonym na serku kremowym pod świeżym ogórkiem to klasyka. To zestawienie jest znane od zawsze i łosoś na kanapce w tym wykonaniu smakuje mi od wieków najlepiej. Dodatkowo możemy skropić łososia sokiem z cytryny, co również uwydatni jego walory smakowe. Łatwo, smacznie i szybko. Ciekawa jestem jaka jest Wasza ulubiona kanapka z łososiem.
Ja swoją polecam.


Pochodzenie: przepis ogólnodostępny





Składniki: 
  • 1 średnia kromka ulubionego chleba
  • masło (opcjonalnie)
  • ok. 2 łyżeczek serka kremowego typu Philadelphia, Mój Ulubiony
  • średni plaster wędzonego łososia 
  • 2-3 plastry ogórka szklarniowego
  • świeżo zmielony czarny pieprz
  • 0,5 plastra cytryny



Przygotowanie:
  1. Chleb posmarować lekko masłem.
  2. Na to posmarować serek kremowy.
  3. Nałożyć wędzonego łososia.
  4. Położyć plastry ogórka.
  5. Przyprawić pieprzem.
  6. Polać sokiem z cytryny.


18 komentarzy:

  1. Lososia bym nie ruszyla,bo nie lubie,ale zdjecia zrobilas oblednie cudne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. A co do łososia to kiedyś też za nim nie przepadałam, a dziś go uwielbiam. Pozdrawiam również.

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia i kompozycja. Kanapka także:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że się podoba. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Pyszne kanapki. Uwielbiam łososia. Pięknie skomponowane zdjęcie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo smaczne połączenie
    no i przyłączam się do zachwytów nad zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za miłe słowa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak! Zdjęcia są świetne :D A kanapeczka kusi niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero trafiłam na Twojego bloga, ale jestem zachwycona! Zdjęcia są obłędne :).

    Łososia na kanapkach jem podobnie, ale zamiast ogórka używałam rukoli. Tę wersję też przetestuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, a co do kanapki ja natomiast przetestuję Twoją wersję.

      Usuń
  8. Od jakiegoś czasu nie jadam już chleba i szukałam długo pomysłów jak jeść łososia na kolację, z czym podawać. Ten przepis godny uwagi https://mowisalmon.pl/przepisy/terrina-z-wedzonego-lososia-mowi-z-potem-i-szalotka/ jak szukacie smacznego i naprawdę ciekawie się prezentującego dania z łososiem to to będzie ideał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog pisany ciekawym językiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresował mnie bardzo ten wpis! Nie zatrzymuj się i rób swoje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresował mnie bardzo ten wpis! Nie zatrzymuj się i rób swoje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, ładne, jasne.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam i z góry dziękuję za podzielenie się swoją opinią i doświadczeniami. Pozdrawiam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...