poniedziałek, 26 września 2011

Ciasto Jogurtowo-Biszkoptowe Z Brzoskwiniami








Opis: Dawno temu kupowałam takie lub podobne ciasto (nazwa taka sama) w sklepie. Przeprowadzka sprawiła, że nie mam już takiej szansy, a szkoda, bo było bardzo smaczne. W internecie istnieje bardzo wiele przepisów na bazie jogurtu; są to babki, ciasta, biszkopty itp., ale jest pewien problem. Każdy przepis ma swych zwolenników i przeciwników, ponieważ jednym się udaje upiec to ciasto, a drugim nie, gdyż wisi nad nim fatum zakalca. Przestraszyło mnie to, nie powiem... jak każdy nie lubię marnować czasu na nieudany wypiek i w dodatku wyrzucać go do kosza. 
Moje ciasto było bardzo udane, ale jak widać w komentarzach, nie każdy ma z nim takie szczęście. A Ty podejmiesz się wyzwania?

Ciasto jest bardzo miękkie, a wręcz powiedziałabym sprężyste; bardzo wilgotne; o konsystencji babkowej; wyczuwany jest jogurt. Owoce dodają mu soczystości.

Polecam, ponieważ piekąc całą blaszkę, nie spodziewałam się, że na drugi dzień nie będzie ani 1 kawałka, co świadczy o tym, że jest bardzo smaczne, a robi się je prawie błyskawicznie.

Przytoczę słowa mojej córki: "Mamo chcę ciasto, ale to, co piekłaś teraz, bo mi smakowało". Kto nie lubi takich rozpływających się w ustach i gładko przechodzących przez przełyk wypieków?!
  

Pochodzenie: przepis własny


Ilość: forma o wym. 32/23 cm (na tą wyrósł mi na wys. 3-3,5 cm) lub odrobinę mniejsza
  


Składniki (wszystkie muszą mieć temp. pokojową):
  • 4 duże jajka
  • 1,5 szkl. cukru - można dać mniej
  • 300 ml jogurtu naturalnego
  • 2 łyżeczki ekstraktu z wanilii
  • 3/4-1 szkl. oleju*
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 2 szkl. mąki pszennej (340 g)
  • 0,5 kg brzoskwiń z puszki (waga po odsączeniu)
 * mała ilość oleju sprawi, że ciasto będzie lżejsze i jeszcze bardziej puszyste, a większa ilość oleju spowoduje, że ciasto będzie cięższe  



Składniki Na Lukier:
  • 50 ml soku z puszki po brzoskwiniach
  • ponad 0,5 szkl. cukru pudru (100 g)



Przygotowanie Ciasta:
  1. Oddzielić białka od żółtek.
  2. Ubić/Zmiksować białka na puszystą konsystencję.
  3. Dodać cukier.
  4. Ubijać/Miksować do momentu, kiedy cukier zmniejszy swą objętość.
  5. Dodać po kolei żółtka, ubijając/miksując do momentu, kiedy uzyskamy jednolity kolor.
  6. Wlać jogurt.
  7. Delikatnie i dokładnie wymieszać łyżką.
  8. Wlać ekstrakt z wanilii oraz olej.
  9. Delikatnie i dokładnie wymieszać łyżką.
  10. Do masy przesiać mąkę wraz z proszkiem do pieczenia.
  11. Delikatnie i dokładnie wymieszać łyżką do momentu, kiedy masa całkowicie uzyska jednolitą konsystencję bez większych grudek.
  12. Lekko odsączyć na ręczniku papierowym brzoskwinie z puszki.
  13. Pokroić je na paski.
  14. Układać w 3. rzędach wzdłuż formy na cieście.
  15. Rozgrzać piekarnik do 180* C.
  16. Piec 45-50 min., aż wierzch ciasta zarumieni się (przez dłuższy czas ciasto nie będzie rosło znacząco, ale bez obaw w końcu się ruszy i urośnie odrobinę, lecz nie należy do tych ciast, które podwajają swoją objętość).
  17. Wyciągnąć z piekarnika bezpośrednio po upływie czasu pieczenia lub 5 min. po czasie.



Przygotowanie Lukru:
  1. Podgrzać lub nawet zagotować sok z brzoskwiń.
  2. Dodać do niego cukier puder.
  3. Energicznie wymieszać widelcem, mieszadłem lub zmiksować, aby wszystko się połączyło i otrzymało gładką konsystencję.



Przygotowanie Końcowe:
  1. Ciepłym lukrem polać ciasto.
  2. Pozostawić do zastygnięcia lukru.
  3. Konsumować.
  4. Ciasto przechowywać w temp. pokojowej.
  5.  

173 komentarze:

  1. wczoraj zrobiłam to ciacho, już dziś go nie ma:) Jest ...
    wczoraj zrobiłam to ciacho, już dziś go nie ma:) Jest pyszne i łatwe do wykonania. Zastanawia mnie jak Pani to zrobiła, że brzoskwinie nie opadły Pani na spód ciasta, bo u mnie po upieczniu były na spodzie. Nie zmienia to faktu, ze było pyszne:))))

    inga

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie się cieszę, że smakowało. Prawda, że pyszniutkie i łatwe? Tylko minus, że trzeba czekać, aż składniki osiągną temp. pokojową. Nie wiem jak to się stało, że opadły ci owoce, może były zbyt wodniste lub zbyt mocno je przycisnęłaś, bo konsystencja masy ciasta przecież nie jest rzadka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, zastanawiam się, czy cukru nie jest za dużo na taką ilość ciasta? Czy nie jest za słodkie? Chcę je upiec dodając 250g cukru, co o tym myślisz? Nie za mało?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, ciasto nie jest w ogóle za słodkie, ponieważ kwasowość jogurtu naturalnego niweluje wyczuwalność tej ilości cukru. Jest wiele przepisów, gdzie ilość cukru jest ogromna i wydaje się, że tak nie może być, ale zawsze jest tego jakiś powód, tu właśnie jest taki. Ja nie dawałabym mniejszej ilości cukru. Gdy zrobisz to będziesz wiedziała czy na drugi raz dać mniej, a może więcej? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam.....mmmmmmmmmmmniam.......pyszne, rozpływa się w ustach, dziękuję za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety ciasto się nie udało, opadło po upieczeniu :( i ta ilość cukru, zdecydowanie za dużo. W naszym domu nie przyjęło się. :( A tak pysznie wygląda na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi przykro, że ciasto się nie udało. Jesteś pierwszą taką osobą, która doświadczyła tego fatum zakalca, ale myślałam, że przepis jest tak dopracowany, że musi się udać. Co do cukru, to bardzo się dziwię, że za dużo, bo ja go nie czułam, było jak normalne ciasto. Widocznie pieczesz ciasta mniej cukrowe niż standardowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze jedno, ciasto upadło, a wszystkie składniki miały temp. pokojową? Bo to mogło być przyczyną. Jeśli nie, to na prawdę nie wiem co mogło się stać. Moje nie rosło znacznie, przez pierwsze 20 min. nie widziałam żadnego postępu, ale później nadrobił zaległości-nieznacznie, bo to ciasto nie wyrasta jakoś bardzo wysoko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaraz zabieram się za robienie tego ciasta :) Wygląda cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam. Moje ciasto w piekarniku :-) Konsystencja wyszła dość rzadka, zwł po dodaniu jogurtu i oleju ale, o dziwo, brzoskwinie nie wpadły. oczywiscie nie będę chwalić dnia przed zachodem słońca, ale na razie wyglada - przez szybkę nieźle :-) i pięknie pachnie ;-) Ja użyłam zwykłego jogurtu, takiego tescowego, i przyznam się że wlałam cały, bez odjęcia tego 30 ml czyli 330, może się nic nie stanie. Też mnie przeraziła ilość cukru ale PATENT ŚWIETNY - żeby najpierw zrobic taką masę bezową a potem dodać do niej resztę składników, a nie masę biszkoptową itd, to teraz wiadomo czemu na zdjęciu ciasto takie smakowicie jasne ;-) Pozdrawiam. Zdam rwalcje ajk wyjmę z piekarnika, i spróbuję :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieki za super przepis! Właśnie spróbowałam,ciasto jest pyszne.Brzoskwinie troche opadły wgłąb,ale nie ma zakalca,placuszek wys.3,5cm-jestem taka dumna!Nie należę do specjalnie zdolnych w wypiekach:)Polecam ten przepis

    OdpowiedzUsuń
  12. a czy da rade zrobic to ciasto w prodizu.? jesli tak to jakies wskasowki poprosze jesli mozna

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy nie wiem jak działa prodiż, więc Ci nie pomogę. Ale jeśli można w nim piec to jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam. zrobiłam to ciacho w sobotę, wyszło tak jak na zdjęciu :) przepis super- było pyszne :) polecam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również wczoraj zrobiłem to ciasto ;) udało się! jest bardzo smaczne! polecam wszystkim, bardzo dobry przepis! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepyszne ciasto. Osobiście wyszło mi takie jak na zdjęciach. :)
    Polecam wszystkim , którzy chcą posmakować tego wypieku.
    Zapraszam również na mój blog, poświęcony gotowaniu :
    http://kazdymozegotowac.blog.onet.pl/
    Z góry dziękuję za komentarze i odwiedziny. Życzę miłego dnia i smacznych potraw! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi miło, że ciasto cieszy się taką popularnością, mimo jednej nieudanej próby Anonimowego. Pozdrawiam wszystkich i zachęcam innych do upieczenia go.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam ciasto zrobiłam brzoskwinie opadły nie jest złe ale u mnie się nie przyjęło zbyt słodkie szukam przepisu z mniejszą ilością cukru.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy może po prostu zmniejsz ilość cukru w tym przepisie. Lepiej dokonać lekkich modyfikacji na już upieczonym cieście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciasto jest pyszne, pycha i polecam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję. Fajnie, że napisałaś, że jest pyszne i polecasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam
    ciasto jest rzeczywiście przepyszne aczkolwiek muszę wam powiedzieć, że znacznie smaczniejsze wyszło gdy piekłam z dodatkiem na oleju kujawskiego a nie jakiegoś zwykłego biedronkowego. Nie wiem czy to ma znaczenie ale na kujawskim mi osobiście smakowało znacznie bardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam Cię nowa, bardzo się cieszę, że jesteś kolejną osobą, której smakuje to ciasto. Dobrze, że napisałaś o swoim doświadczeniu z olejem, na pewno się przyda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. dziś do południa je zrobiłam i jak tylko wystygło to cała blaszka się rozeszła ;) mój bratanek ocenił je słowami : " kasia ja kocham to ciasto". Także Ci gratuluję przepisu, bo ciasto naprawdę pycha ! mam tylko pytanie, co zrobiłaś , że nie opadły na dno brzoskwinie? na zdj je ładnie widać, a u mnie opadły na dno ;) oczywiście nie zmieniło to jego smaku, ale u Ciebie wygląda zdecydowanie ładniej ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj jak się cieszę, że dołączyłaś do grona wielbicieli tego ciasta. A co zrobiłam, juz chyba komus pisałam w komentarzu o tym. Prawdopodobnie nie wciskałam tych brzoskwiń, tylko lekko układałam na cieście, a że ciasto nie wyrasta podwójnie, nie zakryło mi brzoskwiń tam, gdzie mogło się wybić podczas rośnięcia. Kilka osób mi pisało, że im wpadły brzoskwinie, a kilka, że były takie jak u mnie, więc moze warto na drugi raz się przyjrzeć temu czy je wciskamy czy tylko kładziemy na cieście, bo może tu jest problem. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciasto wygląda naprawdę pysznie :) Jak myślicie jakie brzoskwinie użyć? moim zdaniem najlepsze w smaku są te z Bakallandu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem czy jest jakaś różnica w smaku w firmach oferujących brzoskwinie z puszki. Ja używam brzoskwiń z tesco lub aldi, czasami jakieś inne polskie firmy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Asia
    Pierwszy raz robiłam to ciasto i niestety nie wyszło.Zrobił się zakalec a lukier wsiąknął w ciasto.Składniki miały temp.pkokjową i wszystko robiłam zgodnie z przepisem.Co mogłam zrobić źle?

    OdpowiedzUsuń
  29. Przykro mi,że ciasto nie wyszło. Nie wiem, co Ci mogę poradzić. Czasami to wina piekarnika, a czasami po prostu natura płata nam figle, jak mi ostatnio przy moich niezawodnych i puszystych muffinkach, które też się nie udały. Ale najważniejsze jest się nie poddawać :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. A mi się udało już 2 razy i cieszę się z tego powodu, bo jest pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki i ciesze się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ciasto świetne, ale ilość cukru zdecydowanie za duża, jeśli ktoś nie jest na co dzień obżartuchem, polecam dać nawet połowę podanej ilości, a przecież jeszcze dochodzi lukier. ale tak poza tym jest pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super, że smakowało. Co do cukru to można oczywiście zmniejszyć jak ktoś lubi mniej słodkie :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam! Ciasto proste i przepyszne:) na pewno często będę korzystać z tego przepisu, ale z mniejszą ilością cukru (żebym nie miała wyrzutów że dużo zjadłam). Pozdrawiam serdecznie:)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ciasto Ci się udało i masz dalej ochotę go piec. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  35. Ciasto przepyszne, tylko 1 kawałek brzoskwini mi "spadł" na dół ;) Dałam trochę mniej cukru i zamieniłam lukier na zwykły cukier puder. Wyśmienicie wyszło. Ciasto zjedzone prawie do końca po upieczeniu, nawet mój mąż, który nie przepada za słodkimi rzeczami pochłonął 2 kawałki :) Dziękuję bardzo za podzielenie się wspaniałym przepisem!
    Sylwia V! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że ciasto smakowało, a zważając na męża tym bardziej. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  36. Witam.Pyszny.Upiekłam.Faktycznie zniknął momentalnie u nas i u mamy.Super,wilgotny,smaczny.Wczoraj upiekłam taki sam ,ale dla odmiany dodałam banany.Też świetnie wyszło.Również znika,dałam mamie i my już kończymy blaszkę.Nawet 16-letni kolega naszego syna (wczoraj go poczęstowałam),poprosił o przepis.PYCHA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak cieszy mnie, że tak bardzo przypadło Wam wszystkim do gustu to ciasto. Co do banan to świetny pomysł. Pozdrawiam

      Usuń
  37. upiekłem,faktycznie bardzo dobre,ale po45-ciu min,góra i dół były nie rumiane,ale ciemno brązowe,czyżby piec?a może mniejsza temp i dłużej ,albo może piec krócej!??jak myślicie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że smakowało. Jeśli ciasto było z wierzchu takie jak mówisz to warto byłoby wiedzieć czy przed czasem było juz dobre w srodku, wtedy można myśleć co zawiniło. Jeśli było dobre w środku przed czasem to nie ma potrzeby zapiekac go dłużej, tylko nalezy wyciagnac je przed czasem. Widocznie piekarnik mocno zapieka. Inne ciasta pieczone w nim tez zapiekaja sie tak mocno przed czasem?

      Usuń
  38. pierwszy raz w życiu upiekłam tak pyszne ciasto. nie należe do osób lubiących kucharzyć,ale czasem trzeba. faktycznie ciasto rozpływa się w ustach, jest miękkie i bardzo wilgotne.niestety lukier wsiąkł w ciasto ale to nie popsuło struktury ani smaku placka. Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pochwała ciasta :), życzę dalszych pysznych ciast :)A co do lukru to dziwię się, bo mi wyszedł gęsty i zastygł na wierzchu, może wystarczyło dać więcej cukru pudru. Pozdrawiam imienniczkę i życzę udanych i smacznych Świąt.

      Usuń
  39. Witam.
    Przepis jest ciekawy i chyba podejmę się tego wyzwania :). Mam tylko pytanie, czy ciasto piec w piekarniku z termoobiegiem, czy piec je tylko z góry i dołu? Z góry dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to ja wszystko piekę na termoobiegu, bo nawet nie mam innej możliwości. Mój piekarnik ma jeszcze tylko opcję pieczenia samej góry i to wszystko :) Pozdrawiam.

      Usuń
  40. po wyjęciu z piekarnika opadło zupełnie i mam lekki zakalec...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciasto nie wyrasta wysokie ani nie rośnie znacznie, ale wyszło mi w pełni puszyste. Nie wiem od czego to zależy, że tak się dzieje, że jednym sie udaje, a drugim nie. Po prostu trzeba spróbować jeszcze raz, a może akurat tym razem wyjdzie. Pozdrawiam również.

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie wyciągnęłam ciacho z piekarnika jest super i proste jak drut nie ma prawa się nie udać robiłam z półtorej porcji. Za bardzo z tymi jajkami się nie rozdrabniałam, owszem białka ubiłam ale żółtka po lekkim wymieszaniu wszystkie razem wlałam do białek reszta j.w.aha jeszcze jedno na półtorej porcji dałam 2 szkl. cukru w zupełności wystarczyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, bez patyczkowania się z tym ciastem i udało się. W takim razie nie jest takie straszne. Pozdrawiam i cieszę się, że smakowało.

      Usuń
    2. Wiesz, tak się zastanawiam czy nie okroić to ciasto z oliwy zamiast 1 szkl. dać 3/4 na pewno w ten sposób następnym razem zrobię i na pewno ci napiszę co z tego wyszło.Tak na marginesie dodam że ja nie jestem zwolenniczką lukrów, kremów tego wszystkiego co dodaje kaloryczności chyba że jest to ciasto z kremem i ten krem musi być. Robię takie jedno kremowe z wiśniami i zajadamy się tym ciachem. Na Pewno twój przepis na to ciasto zagości w mojej kuchni na stałe, mało tego, będę polecać je wśród moich znajomych. JEST PYSZNE.

      Usuń
    3. Na pewno warto spróbować i chętnie zapoznam się z Twoją opinią czy zmieniło to dużo w jego wilgotności czy nie. Pozdrawiam i dziękuję za ciepłe słowa.

      Usuń
    4. Obiecałam że napiszę co wyszło z tego eksperymentu z mniejszą ilością oliwy więc był to strzał w "10". Na półtorej porcji ciasta wlałam 1 szkl. oliwy/pełną/ i wyszedł puszek, ciasto jest leciutkie i puszyste. Większa ilość oliwy powoduje że jest troszkę cięższe i wydawało mi się że jest trochę za tłuste teraz tego tak się nie wyczuwa. Ale jest to moja opinia i moje spostrzeżenie ale na pewno ciasta tym sposobem nie popsułam i jeśli kiedyś wypróbujesz z mniejszą ilością cukru i oliwy i zechcesz napisać to raz po raz tutaj wskoczę i chętnie przeczytam.

      Usuń
    5. Dzięki za podzielenie się opinią. Ujmę to w przepisie i zaznaczę jaka jest różnica. Pozdrawiam serdecznie. W razie jakiś zmian na lepsze w moich przepisach, chętnie poczytam :)

      Usuń
  43. Dziekuje za przepis, ciasto super! Wreszcie znalazlam przepis na takie wilgotne ciasto, jak chcial moj maz. Poniewaz mam je teraz zamiar robic co niedziela bede eksperymentowac z roznymi owocami. Na te porcje ciasta puszka brzoskwin jest akurat. Moja forma jest o polowe wieksza, wiec bede dodawac jeszcze inne owoce. Mysle, ze jablka beda pasowac, a agrest i wisnie wprost idealnnie zrownowaza slodycz lukru. Jak komus lukier wsiakl w ciasto, to znaczy, ze byl za rzadki, on musi byc gesty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że to ciasto tak zasmakowało, że chcesz je piec co tydzień :) Z wilgotnych ciast polecam również babkę migdałową z białą czekolada i pomarańczą (tym znów zachwycił się mój Mąż).

      Usuń
  44. Czy zamiast oleju mozna uzyc masla ? Jaka ilosc wtedy ? Ew.czego mozna uzyc zamiast oleju ?
    Dzieki za odp.Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast oleju można uzyc oliwy, co nada zupełnie inny smak temu ciastu. Można uzyc masła, które nada maslanego smaku i bałabym się, że przewazy nad smakiem posmaku jogurtowego, ale wybór należy do Ciebie, a do odważnych świat należy. Próbuj, jesli chcesz, ja piekłam tylko z olejem, więc za efekt z oliwa lub masłem nie odpowiadam :) Pozdrawiam.

      Usuń
  45. witam
    moje ciacho opadło po wyjeciu z piecyka ale i tak jest pyszne choc faktycznie może troszke za słodkie. mam tylko kilka niejasności co do przepisu. Wpisałaś tam 660-1000 ml oleju to są ponad 2 szklanki w porywach do litra??Ja dałam szklankę i wydaje mi się że to dlatego opadło bo za dużo.
    pozdrawiam
    kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie poprawiałam przepis 2 dni temu i nie wiem czemu zamiast napisać 3/4-1 szklanka, aby uwzględnić uwagi dziewczyny, która piekła go z mniejszą ilością oleju, napisałam aż taką liczbę, chyba myślałam o czymś innym. Przepraszam, ale mam nadzieję, że inni wczytali się w komentarze lub sugerowali się przepisem odsyłającym, gdzie jest podana 1 szkl. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. CUKIER ZMIENIŁAM RÓWNIEŻ NA MNIEJSZĄ ILOŚĆ, WCZEŚNIEJ BYŁO 2 SZKL.

      Usuń
  46. Całkiem przypadkiem trafiłam na ten przepis i nie żałuję ,jest rewelacyjne.Lecz przy drugim podejściu ,a na pewno będzie dam mniej cukru i nie poleję lukrem bo za słodko.Pięknie wyrosło, odrobinę upadło a brzoskwinki są w samym środku.A może by tak spróbować z truskawkami? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam ciesze się, że smakowało. Jeśli chodzi o cukier, to 1,5 szkl. było w dalszym ciągu za słodkie? Z truskawkami nie próbowałam, poniewaz pasowały mi tu najbardziej brzoskwinie, ale zawsze można spróbować. Pozdrawiam :) Niedługo pojawią się co najmniej 2 przepisy z truskawkami, bo przeciez powoli zbliżamy sie do sezonu:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Odpowiedzi
    1. No ja też zrobiłam wczoraj te ciasto. Było to I-sze ciasto w moim życiu które sama upiekłam i o dziwo wyszło dobre oraz łatwe do zrobienia. Chyba zacznę częściej wchodzić na Twoją stronkę.

      Usuń
  49. Fantastyczne ciasto.Wyszło takie jak na zdjęciu.Wilgotne czyli takie jak lubię.Upiekłam wieczorem blaszkę, wpadli niezapowiedziani goście i zjedli mi cały!!! :D Jeszcze lukier był gorący jak kroiłam kawałki, ale nie przeszkodziło to gościom w pożarciu tego super ciacha .Ciotka zapytała,czy to jest ciasto na bazie serka,ponieważ ma taki świeży posmak :D Serdeczne dzięki za przepis!To będzie mój numer 1 w kategorii ciast z owocami .Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ciasto tak zasmakowało. Każdy powinien mieć swój nr jeden w każdej kategorii ciasta, ja również mam takie, ale pokaże je dopiero, wtedy, gdy w Polsce będą dostępne razem sezonowe truskawki i rabarbar, no chyba, że dłużej nie wytrzymam heh. Pozdrawiam.

      Usuń
  50. Zrobiłam...nawet dobre :) Tylko dobrze,że zmieniłas ilość oleju,bo wczesniej było 1000 ml...przecież to cały litr!!! Jakby ktoś nie miał pojęcia o pieczeniu,to zrobi wg przepisu i zmarnuje tyle składników!

    OdpowiedzUsuń
  51. mnie wyszło dobre ,tylko lukier wciągnęło ciasto ,ogólnie bardzo dobre i proste

    OdpowiedzUsuń
  52. Przed chwilą upiekłam ciasto ale niestety się nie udało. Po pierwsze jest zdecydowanie za słodkie a po drugie w środku niedopieczone ale to pewnie wina tego, że piekłam w tortownicy i wyszło dość wysokie. Siedziało w piekarniku 50 min, z wierzchu rumiane a w środku surowe :( Może gdybym puściła z termoobiegiem... No cóż, spróbuję raz jeszcze bo wygląda pysznie i chodziło za mną od kilku dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, fajnie, że nie tracisz chęci i chcesz upiec jeszcze raz. Radziłabym użyć zalecanej blaszki lub piec dłużej, ale gdy ciasto będzie się rumienić zbytnio, to przykryć folią aluminiową z wierzchu, ale nie wiem czy nie opadnie jak otworzymy piekarnik, aby przykryć ciasto, jednak to dosyć delikatne ciasto. Nie piekłam w tortownicy, więc nie wiem jak z czasem na taką formę.

      Usuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Także dzisiaj upiekłam to ciasto i wyrosło elegancko ;) wprawdzie jeszcze nie smakowałam bo gorące, ale wygląda wyśmienicie i pachnie pięknie :) dużo osób pisze, że jest za słodkie czy opada, więc zrezygnowałam z lukru, posypie je delikatnie cukrem pudrem, myślę, że nie straci smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciasto upiekłam już trzy razy. Za pierwszym wyszło super. Pozostałe dwa : porażka!!! Zakalec na całej rozciągłości. Właściwie robiłam wszystko tak samo jak za pierwszym razem, z wyjątkiem jogurtu. Pierwszy raz wyjęłam prosto z lodówki, a później były w temp. pokojowej. Odpuszczam sobie ten przepis:(

    OdpowiedzUsuń
  56. Mnie wyszedł zakalec i lukier wsiąknął w ciasto...ale ogólnie dobre

    OdpowiedzUsuń
  57. Czy lukier wylewałaś na ciepłe ciasto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wylać na ciepłe ciasto, ale nie gorące. Musi chwilę odczekać po wyciągnięciu go z piekarnika.

      Usuń
  58. Przepyszne ciasto, wyszło mi już 3 razy, a dzieci je uwielbiają, bo jest takie miękkie i z owocami i lukrem. Dziękuję serdecznie za przepis.

    OdpowiedzUsuń
  59. a ja bede dzisiaj robic, tylko czy wyjdzie w tortownicy? Dam tez 3/4 szklanki oleju, czy rzepakowy moze byc bo podobno do pieczenia najlepszy slonecznikowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy to ciasto nie jest zbyt delikatne, aby go piec w tortownicy, ponieważ jedna dziewczyna piekła juz go w tortownicy i cytuję :
      Mrufka7415 maja 2012 10:55
      "w środku niedopieczone ale to pewnie wina tego, że piekłam w tortownicy i wyszło dość wysokie. Siedziało w piekarniku 50 min, z wierzchu rumiane a w środku surowe :( Może gdybym puściła z termoobiegiem... No cóż, spróbuję raz jeszcze bo wygląda pysznie i chodziło za mną od kilku dni :)"

      więc możesz spróbować, może Ci wyjdzie, ale będzie bardzo przypieczone z wierzchu no i nie wiem czy ciężar masy nie spowoduje u tak delikatnego ciasta niedopieczenia lub zakalca. Ja upiekłabym go z połowy porcji na tortownicę 20 cm lub z 2/3 porcji na tortownicę 26 cm. Olej może być jakikolwiek, ja miałam akurat Kujawski. Daj znać jak poszło z tą tortownicą. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. 1/3 szklanki oleju proponuje,to na pewno wyjdzie...i piec 30 minut max!

      Usuń
  60. Ludzie... 1/3 szklanki oleju wystarczy!!! Tyle dałam i wreszcie mi wyszło!!!Wcześniej mokre,jakby był zakalec,a teraz wreszcie jak na zdjęciu,więc nie wiem jak autorka piecze te ciasta???

    OdpowiedzUsuń
  61. Everything is very open with a precise explanation of
    the issues. It was truly informative. Your website is very helpful.
    Many thanks for sharing!
    my web page :: Wedding Photography Yorkshire UK

    OdpowiedzUsuń
  62. ciasto wyśmienite! Szybko znika za stołu.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  63. Spróbowałam, jak zwykle wyszedł piękny zakalec... ale ja już taki antytalent jestem :). Ciasto jednak jest pyszne a właściwie było, bo jakoś szybko zniknęło... więc będę dalej próbować. Wyczytałam wcześniej, że któraś piekła w piekarniku z włączoną grzałką górną i dolną + termoobieg i na 180. To mam jeszcze pytanie -wkładamy do nagrzanego piekarnika czy do zimnego? Ja włożyłam do gorącego -może to był mój błąd? Nawet szybko zaczęło rosnąć, ale raczej tylko bokami i tak z lewej strony, nawet pofalowane było lecz po wyjęciu siadło, mimo że po zgaszeniu piekarnika jeszcze trochę w nim posiedziało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tego ciasta to moge jedynie napisać tyle, ze albo trzeba miec do niego "rekę" albo szczęście. Mogło urosnąć, owszem, ale w środku mogło byc równiez zakalcem. Nie wiem co poradzić takim osobom, którym wychodzi zakalec. Szkoda, gdy ciasto nie udaje się do końca, bo naprawdę jest bardzo jogurtowe, inne przepisy mają w składzie mniej jogurtu i to juz zmienia smak ciasta, ale jak się nie da nic na siłę, to może warto spróbowac z czymś innym.
      A sposobem na to ciasto może okazac się podgrzanie jogurtu, aby nie był zimny, ponieważ kazdy ma inną temperaturę w pomieszczeniu. Co do pieczenia, to osobiście prawie wszystkie wszystkie ciasta (te które wymagają temp. 180*C góra-dół) piekę na 170*C na termoobiegu, gdyz innej opcji niz termoobieg nie mam. Gdy podejmiesz się tego ciasta drugi raz, chetnie przeczytam w komentarzach czy wyszło tym razem w całości czy tez nie. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dzięki! Na pewno jeszcze kiedyś je upiekę bo jogurtowy smak mnie zachwycił i nie tylko mnie :) Pozdrawiam.

      Usuń
  64. Ciasto po prostu obłędne... Nic dodać nic ując, wyszło świetne, urosło pyszne. Cudowne ciasto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w gronie tych szczęściarzy, którym ciasto jogurtowe się udaje i smakuje :) Pozdrawiam.

      Usuń
  65. mam pewna niejasnosc... 1,5 szk cukru to przeciez nie jest 180g tak jak napisane w nawiasie, bo 1 szk ma 250g cukru... To ktora miara sie sugerowac? szklankami czy gramami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauwazyłam tej pomyłki, przepraszam. Ja uzyłam 1,5 szkl. cukru, ale niektórzy pisali, ze z taka ilośią było dla nich za słodkie, więc zawsze mozna to wypośrodkować lub zastosowac sie do 1,5 szkl. bo nie każdy ma takie same kubki smakowe :) Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Chcialam sprobowac upiec Twoja ciasto, ale zastanawia mnie jakie brzoskwinie powinnam kupic. Czy w syrpie slodkim, polslodkim czy bardzo slodkim, czy tez nie ma to zadnej roznicy?

      Usuń
    3. Hmm, no to zaskoczyłaś mnie pytaniem, bo w sumie nigdy nie zwracam uwagi na to w jakim soku są brzoskwinie. W takim razie wybór należy do Ciebie, bo moim zdaniem nie ma to dużego znaczenia. Pozdrawiam i chętnie przeczytam o rezultatach pieczenia ;)

      Usuń
  66. mmmm... ciasto Pani przepisu tak pysznie wygląda, że aż ślinka mi pociekła i zdecydowałam się zrobić. Wszystkie składniki stały prawie dwie godziny na stole, by osiągnąć temperaturę pokojową. Niestety, mimo że zrobiłam wszystko krok po kroczku ciasto wyszło z zakalcem :( Nie wiem. Moze to dlatego, że po 40 minutach otworzyłam na chwilkę piekarnik i sprawdzałam patyczkiem, czy sie upiekło. Nie mam pojęcia. Nie mniej jednak ciasto jest bardzo smaczne nawet z zakalcem, za jakiś czas zrobę do niego drugie podejście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że smakuje nawet jako zakalec hehe ;) Otwarcie drzwiczek mogło być błędem, ale niekoniecznie, bo ciasta z dodatkiem jogurtu nie są łatwym wypiekiem, który udaje się każdemu. Często zastanawiam się nad tym czyja wina zakalca w tego typu ciastach - naszych rączek czy może szczęścia, które nam nie dopisuje. Pozdrawiam i może drugi raz będzie udany.

      Usuń
  67. Witam, ja też właśnie skonsumowałam ciasta z Twojego przepisu. Tak, jak wielu innym mi też brzoskwinie opadły na dno ale to dlatego, że ciasto było dość rzadkie bo brzoskwinie bardzo delikatnie układałam na wierzchu (już wtedy wpadały głębiej). Może na drugi raz spróbuję z większą ilością mąki i rzeczywiście dam mniej cukru bo ciasto wyszło dość słodkie, szczególnie że daje się jeszcze ten lukier. W obrębie brzoskwiń ciasto jest bardziej mokre, może delikatnie zakalcowate. Ale....bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, cieszę się, że ciasto bardzo smakuje. Co do brzoskwiń, to może kawałki owoców są zbyt duże i grube, może warto je pokroić w cieńsze plastry i rozłożyć po całym cieście, a wtedy nie opadną. Pozdrawiam.

      Usuń
  68. Witam, Ciasto mi się udało, dla mnie trochę za bardzo słodkie i brzoskwinie opadły, ale w moim cieście w zasadzie nie czuć tego jogurtowego posmaku. Używałam jogurtów z danone. Czy powinnam zwiększyć ilość jogurtu czy spróbować z innej formy?


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Po pierwsze cieszę się, że ciasto się udało. Nie kazdy ma z nim to szczęście. Po drugie zawsze możemy zmniejszyć ilość cukru, ale w moim przypadku był wyczuwalny smak jogurtu,który jest kwaskowy, więc ilość cukru do smaku jogurtu zredukowała się jak dla mnie. Pamiętajmy, że każdy ma inny smak i różną potrzebę dostarczania organizmowi dawki cukru. Dziwne, że nie czułaś smaku jogurtu, bo jest go naprawdę dużo jak na ciasto, w którym ubijamy białka i łączymy z pozostałymi składnikami (chodzi o konsystencję). Można spróbowac dodać więcej jogurtu, ale wtedy radziłabym również zwiększyć odrobinę ilość mąki, aby ciasto nie było zbyt rzadkie. Myślę, że firma jogurtów nie ma dużego znaczenia, poniewaz ja używałam bodajże lidlowskich i ciasto było bardzo jogurtowe, jesli chodzi o smak. Co do formy, to nie wiem w jakiej piekłaś, ale wydaje mi się, że podana w przepisie forma jest najbardziej odpowiednia. Pozdrawiam.

      Usuń
  69. Dziękuję za odpowiedź;) następnym razem zmniejszę ilość cukru i powinno być dobrze. bo na pewno będzie kolejny raz. Przepis świetny ;) Ciasto smaczne i szybkie w wykonaniu;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Hello there, You've done an incredible job. I will certainly digg it and personally recommend to my friends. I'm sure they will
    be benefited from this site.
    Also visit my blog :: link building program

    OdpowiedzUsuń
  71. Do you have a spam issue on this site; I also am a blogger,
    and I was curious about your situation; we have developed some nice
    procedures and we are looking to exchange solutions with others, please shoot me an email if interested.
    my website: bank stocks

    OdpowiedzUsuń
  72. You are so cool! I don't think I've truly read through something like this before.
    So wonderful to find somebody with unique thoughts on this subject matter.
    Seriously.. many thanks for starting this up. This web site is one thing
    that is needed on the web, someone with a little originality!
    My web site ; onlinecasinoxs.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Hey! This is my first visit to your blog! We are a team
    of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche.
    Your blog provided us useful information to work on.
    You have done a wonderful job!
    Feel free to surf my blog post : easy way to make money on ebay

    OdpowiedzUsuń
  74. We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Your website offered us with valuable information to work on. You have done a formidable job and our whole community will be grateful to you.
    Here is my site ... how to make easy money

    OdpowiedzUsuń
  75. This is really interesting, You're a very skilled blogger. I have joined your rss feed and look forward to seeking more of your wonderful post. Also, I've shared
    your website in my social networks!
    Take a look at my web site - i need quick money

    OdpowiedzUsuń
  76. Touche. Outstanding arguments. Keep up the great work.
    Also visit my blog post ; play real money roulette online

    OdpowiedzUsuń
  77. Fantastic goods from you, man. I have understand your stuff previous
    to and you are just extremely magnificent. I really like what you've acquired here, certainly like what you are saying and the way in which you say it. You make it entertaining and you still care for to keep it sensible. I can't
    wait to read much more from you. This is really a tremendous web
    site.
    Here is my web blog : online roulette money

    OdpowiedzUsuń
  78. Its such as you read my thoughts! You seem to grasp a lot about this,
    such as you wrote the e book in it or something.
    I believe that you can do with some % to power the message home a bit, but other than that, that is magnificent blog. A great read. I'll definitely be back.
    Here is my web-site online money

    OdpowiedzUsuń
  79. I will right away grasp your rss as I can't in finding your email subscription link or e-newsletter service. Do you've any?
    Please permit me realize in order that I may just subscribe.
    Thanks.
    Also visit my web blog : usa casinos online

    OdpowiedzUsuń
  80. Have you ever thought about writing an e-book or guest authoring on
    other blogs? I have a blog based on the same information you discuss and would really
    like to have you share some stories/information.

    I know my audience would enjoy your work. If you're even remotely interested, feel free to send me an e-mail.
    Also visit my blog winning money online

    OdpowiedzUsuń
  81. Hurrah, that's what I was looking for, what a material! present here at this weblog, thanks admin of this web page.
    Also visit my webpage :: play video slot

    OdpowiedzUsuń
  82. My brother suggested I may like this website. He was once totally right.
    This post truly made my day. You cann't believe simply how a lot time I had spent for this information! Thank you!
    Feel free to visit my blog post :: slots for money

    OdpowiedzUsuń
  83. We're a group of volunteers and opening a new scheme in our community. Your site offered us with valuable info to work on. You have done a formidable job and our whole community will be thankful to you.
    My blog post : play roulette online for money

    OdpowiedzUsuń
  84. Amazing! Its really remarkable post, I have got much clear idea concerning from this
    piece of writing.
    Here is my page ... online ways to earn money

    OdpowiedzUsuń
  85. If some one wishes to be updated with hottest technologies then he must be pay a quick
    visit this website and be up to date all the time.
    Here is my blog trading day

    OdpowiedzUsuń
  86. This paragraph offers clear idea designed for the new users of blogging, that actually how to do blogging.
    My website - geld verdienen online umfragen

    OdpowiedzUsuń
  87. I'm extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your weblog. Is this a paid theme or did you customize it yourself? Anyway keep up the nice quality writing, it's rare to see
    a nice blog like this one these days.
    My web site : usa online slots

    OdpowiedzUsuń
  88. Hi there are using Wordpress for your blog platform? I'm new to the blog world but I'm trying to get started and set up my own.
    Do you need any html coding expertise to make your own blog?
    Any help would be really appreciated!
    Visit my web blog - Play Online games For real money

    OdpowiedzUsuń
  89. Thanks , I have recently been searching for information about this subject for ages and yours is the greatest I have discovered till
    now. However, what concerning the conclusion? Are you positive concerning the source?
    My site > play roulette for real money online

    OdpowiedzUsuń
  90. Appreciate the recommendation. Will try it out.
    Stop by my site ... play penny slots

    OdpowiedzUsuń
  91. My partner and I stumbled over here coming from a different website and thought I
    might as well check things out. I like what I see so i am just following you.
    Look forward to going over your web page repeatedly.
    my website: forex trading blog

    OdpowiedzUsuń
  92. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  93. We're a gaggle of volunteers and opening a brand new scheme in our community. Your web site offered us with valuable info to work on. You've
    performed a formidable task and our entire neighborhood will be thankful to you.
    My website :: easy Way to earn money online

    OdpowiedzUsuń
  94. Nice blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A theme like yours with a few simple adjustements would really make my blog stand out.
    Please let me know where you got your theme.

    Appreciate it
    Here is my website : options trading for dummies

    OdpowiedzUsuń
  95. It's amazing to pay a visit this site and reading the views of all colleagues about this piece of writing, while I am also keen of getting experience.
    Feel free to surf my web blog im internet geld verdienen

    OdpowiedzUsuń
  96. May I simply say what a relief to uncover somebody that actually knows what they're discussing on the net. You actually understand how to bring an issue to light and make it important. A lot more people really need to look at this and understand this side of your story. I was surprised you are not more popular because you most certainly possess the gift.
    Also see my site > how to make real money online

    OdpowiedzUsuń
  97. Thanks designed for sharing such a good thought, paragraph is
    pleasant, thats why i have read it fully
    Feel free to visit my homepage - forex iraqi dinar

    OdpowiedzUsuń
  98. Hi there! I know this is kinda off topic however , I'd figured I'd ask.

    Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring a blog
    post or vice-versa? My website addresses a lot of the same subjects as yours and
    I believe we could greatly benefit from each other. If you happen to
    be interested feel free to shoot me an e-mail. I look forward to hearing from you!
    Fantastic blog by the way!
    Feel free to visit my homepage : are there legitimate work at home jobs

    OdpowiedzUsuń
  99. Przejrzałam cały Pani Blog! JESTEM ZACHWYCONA! :) tez mieszkam w Irlandii .95 Pani przepisów zapisałam ,,do zrobienia,, :D czekam z niecierpliwościa na kolejne! POZDRAWIAM I ŻYCZE WIELU NATCHNIEŃ KULINARNYCH :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na myśli 95% przepisów :).

      Usuń
    2. Zatem miło słyszeć, że zajrzała tu Polka mieszkająca na irlandzkiej ziemi ;) Jeśli taka ilość przepisów została zapisana przez Panią do zrobienia, to naprawdę bardzo mnie cieszy. Mam nadzieję, że dania/wypieki udadzą się i będą smakować. Dziękuję serdecznie za miłe słowa i również pozdrawiam ciepło ;)

      Usuń
  100. Heya i am for the first time here. I came across this board and I find It truly
    useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and
    aid others like you helped me.
    Also visit my website work at home moms

    OdpowiedzUsuń
  101. Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look of
    your website is excellent, as well as the content!
    Here is my webpage ... penny stocks tips

    OdpowiedzUsuń
  102. Hi! Would you mind if I share your blog with my zynga group?
    There's a lot of folks that I think would really appreciate your content. Please let me know. Many thanks
    Have a look at my web-site : best paying online jobs

    OdpowiedzUsuń
  103. I'm curious to find out what blog platform you're using? I'm having some minor security problems with my latest site and I'd
    like to find something more safe. Do you have any suggestions?


    Feel free to visit my weblog ... avoir plus de vue sur youtube
    Also see my page: augmenter vues youtube logiciel

    OdpowiedzUsuń
  104. Greetings! Very useful advice within this article!
    It's the little changes that make the most important changes. Thanks for sharing!

    Here is my web site ... Earn Money Online Fast
    my site - Earn Money From Home For Free

    OdpowiedzUsuń
  105. Hello, i feel that i noticed you visited my web site so i came to return the want?
    .I am attempting to in finding things to improve my site!

    I guess its good enough to use a few of your concepts!
    !

    Also visit my web blog; trade binary options
    my page > how to trade binary options

    OdpowiedzUsuń
  106. It is perfect time to make some plans for the future and it is time to be
    happy. I have read this post and if I could I wish to suggest you some interesting things or suggestions.
    Maybe you can write next articles referring to this article.
    I desire to read even more things about it!

    Feel free to visit my site; binary options broker

    OdpowiedzUsuń
  107. I have read so many articles or reviews on the topic of the blogger lovers
    however this post is in fact a nice article, keep it up.


    Look into my blog post - binary options signals

    OdpowiedzUsuń
  108. Its like you read my mind! You seem to know a lot about this,
    like you wrote the book in it or something.
    I think that you could do with some pics to drive the
    message home a bit, but other than that, this is great blog.
    A great read. I'll definitely be back.

    My blog binary options trading platform

    OdpowiedzUsuń
  109. Hey very nice web site!! Man .. Beautiful .. Superb .
    . I will bookmark your blog and take the feeds additionally?
    I'm happy to find a lot of helpful info here in the publish, we need work out extra techniques in this regard, thank you for sharing. . . . . .

    Also visit my web page binary options brokers

    OdpowiedzUsuń
  110. Terrific work! This is the kind of information that should be shared around the internet.
    Shame on Google for now not positioning this post upper!

    Come on over and consult with my web site .

    Thanks =)

    Also visit my blog post - forex trading scams
    my web page: binary trading options

    OdpowiedzUsuń
  111. Greetings I am so glad I found your webpage, I really found
    you by mistake, while I was researching on Digg for something else, Anyhow
    I am here now and would just like to say cheers for a marvelous
    post and a all round exciting blog (I also love the theme/design), I don't have time to read it all at the minute but I have book-marked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the excellent work.

    Also visit my homepage - need free money fast

    OdpowiedzUsuń
  112. Good day! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you
    using for this website? I'm getting fed up of Wordpress because I've had issues with hackers and
    I'm looking at options for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.

    Also visit my site: i need money for free

    OdpowiedzUsuń
  113. Hi there every one, here every one is sharing these kinds of experience, thus it's fastidious to read this weblog, and I used to pay a quick visit this weblog all the time.

    Here is my webpage; how to make Money with stocks

    OdpowiedzUsuń
  114. Hi there! I could have sworn I've visited this website before but after going through a few of the posts I realized it's new to me.
    Regardless, I'm definitely pleased I discovered it and I'll be bookmarking
    it and checking back frequently!

    my site ... part time jobs online
    Also see my site: legit online jobs

    OdpowiedzUsuń
  115. Fantastic post however , I was wanting to know if you
    could write a litte more on this topic? I'd be very thankful if you could elaborate a little bit further. Kudos!

    Stop by my web blog :: http://www.youtube.com/watch?v=YWF4AFSGbJk

    OdpowiedzUsuń
  116. CUDOWNE CIASTECZKO POPROSTU.proste do zrobienia ,a w smaku no palce lizać ...

    OdpowiedzUsuń
  117. Hello, everything is going well here and ofcourse
    every one is sharing data, that's truly good, keep up writing.

    Review my site ... party pills cheap

    OdpowiedzUsuń
  118. This design is incredible! You definitely know how to keep a reader
    amused. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well,
    almost...HaHa!) Fantastic job. I really enjoyed what you had to say, and more than that, how
    you presented it. Too cool!

    Feel free to surf to my blog post male pills

    OdpowiedzUsuń
  119. z termoobiegiem czy bez???? w prawie kazdym przepisie z internetu kazdy zapomina napisac o tym.........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku mojej przygody z pieczeniem również bardzo zwracałam na to uwagę i nawet na starym blogu podawałam temp. pieczenia z dokładnością podania temp. na funkcji termoobiegu lub pieczenia góra-dół, ale z czasem przestałam to robić, bo każdy piekarnik piecze inaczej i 10 *C w tą czy tą czasami nie robi różnicy, bo najważniejsze jest, żeby swój piekarnik wyczuć, a ciasto często sprawdzać, wtedy dojdziemy do wprawy, a od siebie dodam, że wszystkie ciasta, które podaję na blogu sa pieczone na opcji termoobiegu, poniewaz tylko taką posiadam, (ale zaznaczam, ze każdy piekarnik piecze trochę inaczej i kiedyś na tej samej temp., na której piekę babeczki u siebie, udało mi się spalić te same babeczki u mojej mamy, wystarczyło 5 minut różnicy ):) Pozdrawiam

      Usuń
  120. Sama perfekcja i doskonałość -nie wiem czy wróżka ze swoimi zaklęciami czarodziejskimi potrafiła by dokonać tylu cudów -

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na Takie ciasto trudno sobie wyobrazić -że ktoś ma taki talent - Ale rzeczywistość to fakt -bo fotografia- nie kłamie--Opis przepisu jak wykonywać - przygotowywać aby było smaczne- -Słonecznego nastroju w sercu życzę -Proszę się dalej tak udoskonalać - i być z siebie dumną -

      Usuń
  121. Dzień dobry co oznacza ubijać aż cukier zmniejszy swoją objętość.

    OdpowiedzUsuń
  122. Upiekłam z Twojego przepisu , dając świeże brzoskwinie i jestem zachwycona,podobnie jak i moja rodzina.

    Tak to wygląda http://uelizki.blogspot.com/2015/08/brzoskwiniowa-pycha-na-jogurcie_22.html

    OdpowiedzUsuń
  123. Piękny Tobie wyszedł. Mój nie był taki, ale też wytrzymał od wieczora do porannej kawy. Ale od tego jest kuchnia żeby go jeszcze raz zrobić

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam i z góry dziękuję za podzielenie się swoją opinią i doświadczeniami. Pozdrawiam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...