poniedziałek, 3 września 2012

Versatile Blogger Award



 









Niedawno zostałam nominowana przez Berkę z blogu Z miłości do gotowania do blogowej nagrody w zabawie Versatile Blogger Award. Dziękuję serdecznie jeszcze raz za to wyróżnienie, jest mi bardzo miło i podaję zasady zabawy:

ZASADA I: nominować 15 blogów, które według mnie zasługują na wyróżnienie
ZASADA II: poinformować blogerów, o tym, że są nominowani
ZASADA III: napisać 7 faktów o sobie
ZASADA IV: podziękować blogerowi, który mnie nominował
ZASADA V: dołączyć nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu



Nominowane blogi to:
1. kuchnia pełna smaków
2. LICENCJA NA GOTOWANIE
3. pook cook
4. słodka pasja
5. w kuchni można mi wszystko!
6. Paleta Smaku
7. Cukrowa Wróżka Czaruje
8. PIEPRZ czy WANILIA
9. VEGAZONE
10. Lubię to... gotowanie!
11. Kuchnia Ireny I Andrzeja
12. Na Stole 
13. W Krainie Smaku
14. Z miłości do gotowania
15. Lazy in the kitchen


A teraz najtrudniejsza chyba dla mnie część zabawy. Otóż powinnam napisać 7 faktów o sobie.  Zobaczmy, co uda mi się "wyklikać";


1- Jestem strasznym łasuchem, co pogłębiło się jeszcze bardziej w momencie, gdy zaczęłam prowadzić bloga.

2- Fotografia (szczególnie kulinarna) jest moim hobby i nałogiem, z którego nie mam zamiaru się wyleczyć, lecz zgłębiać jej tajniki , aby nastał kiedyś dzień, w którym będę zadowolona ze swoich efektów pracy :)

3- Gdy moja mania zbieractwa różnych gadżetów (np. kuchennych, staroci itp.) zadowoli mnie wystarczająco, a w domu zabraknie ostatniego centymetra, aby je gdzieś ustawiać, chciałabym nabrać odwagi, aby powiedzieć sobie " Daria, już dość, Twoja kolekcja osiągnęła apogeum, więc czas to skończyć".

4- Nie znoszę (łagodnie powiedziane-napisane ;)) zmywać.

5- Moja ulubiona pora roku to wiosna lub wczesna jesień.

6- Chciałabym być bardziej śmiała.

7- Gdybym mniej mówiła, pewnie osoby z mojego bliskiego otoczenia czasami odetchnęłyby z ulgą ;)

11 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję wyróżnienia! Niby zabawa, niby drobna rzecz a cieszy, prawda? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gRATULUJĘ,BARDZO LUBIE ZAGLADAĆ NA tWÓJ BLOG,A CO DO ZMYWANIA ,JA OD WIELU WIELU LAT MAm zOSIE /ZMYWARKE/wiem nie wszystko dajemy do Zośki ale zawsze jest pomoc.Powodzenia i szczęścia.Więcej napiszę na mai.l

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZiękuję. W mojej malutkiej kuchni niestety nie ma miejsca na zmywarkę, a przydałaby się bardzo ;) Swoją drogą nie wiem czy nie nadużywałabym jej ;) Pozdrawiam.

      Usuń
    2. dodam krótko,oszczędność wody;bierze zimną; i oszczędność czasu;ONA MYJE A My wymyślamy kolejne smaczne przepisy,powodzenia

      Usuń
  3. Ślicznie dziękuję w naszym imieniu za to wyróżnienie.
    My niestety nie bierzemy udziału w tego typu łańcuszkach blogowych.
    Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękujemy za nominację i pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo, dziękuję! Czuję się ogromnie wyróżniona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję - jest mi niezwykle miło:)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam i z góry dziękuję za podzielenie się swoją opinią i doświadczeniami. Pozdrawiam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...