wtorek, 18 września 2012

Przerwa c.d.


Witam Was serdecznie. Powitanie jeszcze nie z postem, w którym możecie ujrzeć nowy przepis, ale niestety z drugim już powiadomieniem o przedłużającej się przerwie na blogu. Byłam przekonana, że mój powrót nastąpi na początku tego tygodnia, ale problem techniczny okazał się poważniejszy niż myślałam, a nawet nie podejrzewałabym, że tak się zakończy. W każdym bądź razie nie mogę się doczekać pierwszego wpisu po tak długiej przerwie. Nie chcę określać dokładnie za ile tygodni opublikuję najnowszy post z przepisem, ponieważ nigdy nic nie wiadomo, tak jak było to ostatnim razem. Odwiedzających bloga proszę o cierpliwość i przepraszam. Pozdrawiam ciepło w te ostatnie dni lata i do zobaczenia jesienią (oby jak najszybciej :) ).

10 komentarzy:

  1. Zyczę jak najszybszego rozwiązania problemu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w rozwiązywaniu problemu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy skończy się awaria na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróć już do nas - tęsknimy! Zaprosiłam Cię do Liebster Award i będzie mi miło jeśli przyjmiesz zaproszenie:)
    http://w-winogronowymgaju.blogspot.com/2012/11/zaproszenie-do-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba czytacie mi w myślach, bo właśnie zabieram się za tworzenie posta i myślę, że opublikuję go już jutro ;)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Dziękuję Ci Blackdiamondin za miłe słowa i do nastepnego "przeczytania", bo oczywiście przyjmuję zaproszenie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam i z góry dziękuję za podzielenie się swoją opinią i doświadczeniami. Pozdrawiam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...